onsdag den 10. juli 2013

Gaver

Jeg elsker gaver.. mest af alt, elsker jeg at give gaver. 

Jeg gør meget ud af at finde den helt perfekte ting, men allermest gør jeg noget ud af indpakningen. Så er det frem med kreatingene. Jeg er så heldig at endelig have fået mit krea alter hjem og endda helt ind i stuen:) i form af min mormor's gamle chatol, så nu har jeg alle mine kreating tæt på og klar til at gå igang FEDT!

Denne gave var en af de mere hurtige, men lidt kreapynt nåede jeg da heldigvis... Jeg kan egentlig rigtig godt lide H&Ms gaveposer, jeg syntes de er gode til at finde fine mønstre og så holder de godt på tøjet, så her blev pynten nogle hjemmelavede Cernit figurer med teksttryk som gjorde det ud for et kort. Der er så mange fine farver Cernit at vælge i mellem lige nu og jeg har købt et stort udvalg af fine pasteller:) 

Jeg hyggede mig rigtig meget med at lave disse cernit figurer og det samme gjorde min datter Sophia som fik lavet en helt lille produktion som blev pakket fint ind og givet som gaver til bedsteforældrene, som nu hænger til pynt rundt omkring:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar