torsdag den 7. februar 2013

Nyt år. Nye ord.

Puha, den var hård og lang den her januar. Men nu kom vi igennem og nu er vi endelig rigtig igang med det nye år. Og med et nyt år følger nye håb og drømme.. og en forfærdelig stor trang til at sparke nyt liv og energi i det gamle hjem:) 

Så midt i oprydning, opvask, fastelavnskostumer og planlægning af vinterferie fangede jeg isoleringstapen og saksen og kastede mig over en af de tomme vægge i stuen. BUM:)

Jeg er rigtig glad for resultatet. Jeg elsker ord. Jeg sluger alle citater og sangtekster og fanger ofte pen og papir når jeg hører en god vending, så det var oplagt at det skulle være noget med ord.

Jeg har gået og tygget på de her ord i nogle dage nu, vi kender dem jo alle, men de fik en ny mening og betydning for mig her i 2013, så nu skulle de altså frem i lyset og jeg er sikker på at de vil give mig glæde og styrke hver gang jeg kigger på dem.

Glædelig 2013 allesammen. Nu er vi rigtig igang!:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar