mandag den 18. februar 2013

Mit hjem og mig 6

Her er et hjem jeg har glædet mig rigtig meget til at vise jer. Det er nemlig et af mine egne yndlingshjem. Udover at det er nogle skønne mennesker der bor der, er det for mig også bare en rigtig perle.

Huset er hjem for Malene som er designer, hendes mand Søren som er maler og deres dejlige tvillingepiger. Huset stod som en forsømt og nedslidt ruin da parret købte det, men med sans for detaljer og godt håndværk er huset nu gennemrenoveret og danner den fineste ramme for familiens liv. 

Jeg elsker de huse hvor man næsten med det samme kan føle de mennesker der bor der. Som en omfavnelse føler man sjælen i hjemmet med det samme og ser de mennesker der bor der igennem hele huset.

Der er lagt blod, sved og tårer i det her hus og en masse kærlighed. Og det er man ikke i tvivl om når man kigger indenfor.  Et skønt hjem hvor man kan blive ved med at finde små skatte, historier og detaljer.

Som den 'tekst-elsker' jeg er, er jeg vild med rammen med den lille tekst. Teksten stammer fra en efterskole Malene har gået på og har fulgt hende lige siden. Og så elsker jeg væggene på badeværelserne, både den turkisgrønne flise og især guld mosaikken.


















































































1 kommentar:

  1. Love this house, it's so beautiful. It has such an eclectic style!

    SvarSlet