onsdag den 12. december 2012

Mit hjem og mig 5

Kom med indenfor hos Familien Asciutti Otremba i London. Min italienske veninde Valentina bor sammen med hendes amerikanske mand og lille datter Emilia i det skønneste kvarter lige ned til themsen med London brigde og den hyggeligste promenade i baghaven. 

Valentina er min gamle room mate fra da jeg læste i Interior design i London. Hun er professor i klassisk arkæologi, men elsker at være kreativ og har hendes egen lille shop på Etsy (pt. ferielukket da hun er taget på juleferie i Italien), hvor hun bl.a. sælger kort af eget design.

Valentina elsker gammelt klassisk design i lette toner blandet med nyt og friske farvepust.

Valentina har boet i England i 10 år og er ved at være vant til den engelske 'way of life', men er italiener til fingerspidserne, familie betyder alt, der bliver aldrig gået på kompromis med mad og der er altid plads til gæster og fester.

Jeg lærte utrolig meget af hende og det italienske syn på livet da jeg boede sammen med hende og jeg må sige at jeg virkelig beundrer italienerne, jeg er vild med deres passion og den ægte glæde og interesse de ligger i deres omgivelser, om de er de mennesker de omgås, mad, interiør eller kunst, hjertet er altid med.

Valentina følger med på bloggen og kan rigtig godt lide at kigge indenfor i de forskellige hjem i min lille boligserie 'Mit hjem og mig', så nu ville hun vise lidt af hendes hjem og liv i skønne London, tak Vale!:)






 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar