fredag den 2. november 2012

Wonderful words..

Jeg har altid haft noget med ord, det var nok også derfor at jeg i en tidlig alder begyndte at skrive små digte og ønskede mig den store citatbog i fødselsdagsgave og havde store journalistdrømme:) det bliver ikke til den store poesi mere, men jeg elsker stadig at skrive og jeg har stadig citatbogen og ja jeg syntes stadig at jobbet som journalist må være et af de fedeste job der findes!

Jeg syntes at bogstaver og ord er utrolig dekorative og bruger det så tit jeg kan i min indretning, stærkeste kom det nok til udtryk da jeg i en tidligere lejlighed pyntede mine dørkarme med linjer fra mine yndlingssange, jeg syntes det var vildt dekorativt og det gav mig virkelig noget at kunne se de tekster hver dag. 

Så alt med ord, citater og tekster fanger min opmærksomhed og hvis jeg falder over et nyt citat eller en anden fed tekst, husker jeg den og tænker straks om jeg kan lave noget kreativt med den.

Jeg kan ikke tage æren for disse tekster, jeg er faldet over dem forskellige steder i blogland, men jeg syntes simpelthen de var så seje, at jeg lavede min egen version af dem som jeg nu skal have fundet plads til rundt omkring i huset.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar