tirsdag den 13. november 2012

Tradition juleborde

Jeg elsker jul.. og jeg elsker traditioner. Der er noget roligt og trygt over traditioner, den genkendelig glæde i at have en tilbagevendende begivenhed at se frem til og det friske pust det giver i hverdagen at værdsætte og opretholde disse traditioner der bringer fest og variation i en ellers tit så ens hverdag, er bare så skøn syntes jeg. 

Nu har jeg det jo egentlig meget godt her i Kolding, men når julen nærmer sig ville jeg altså gerne bo i København, de har så mange fine begivenheder og traditioner op til jul og en af de allerbedste syntes jeg er julebordene hos Royal Copenhagen. De pyntes hvert år af nogle udvalgte personer og offentliggøres ved en event sidst i november, hvorefter de står til pynt helt op til jul. Jeg syntes det er en fed ide og elsker at den er blevet til en juletradition og ville ønske jeg kunne komme over at se dem hvert år.

En del store butikker har efterhånden taget traditionen til sig og der er nu også rigtig fede juleborde hos bl.a. Normann Copenhagen og Illum Bolighus.
Julebord 2012 Royal Copenhagen


Julebord 2012 Normann Copenhagen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar