torsdag den 22. november 2012

Slow hygge

Jeg har lungebetændelse.. endnu en gang. 

Så mine dage er stille for tiden, så stille som de kan være med 2 småbørn i huset:) men når de er afsted, er der ro og så slow hygger jeg.. jeg har julehygget med at pakke kalendergaver ind til de små og mine store bonusdatter Julie, julekanaler på radioen og tv'et har været tændt, jeg har spist appelsiner i store mængder og så fik Sophia, Willum og jeg de første honingkager til eftermiddagshygge den anden dag og igår stod den på pebernødder. 

Jeg har købt hyacinter i den søde lillepige pastel og Cover Kids, som har de fineste illustrationer og billedserier og så har de bonderøvens kone Theresa som gæste klummeskibent og hende kan jeg altså godt lide, hun skriver om hendes hverdag med små børn og laver selv små illustationer til, dog er hun ikke med i dette nr..:(

Jeg har den tro, at det altid hjælper at omgive sig med skønne ting når man er syg og at man altid skal forkæle sig med så mange af sine yndlinger som muligt når man er syg.. om det er i mad, musik, blade, film.. alt man elsker hjælper. 

Og ellers prøver jeg at pleje mig fysisk også, jeg skal bare have boostet mit immunforsvar så det kan holde mig stærk igennem vinteren, må indrømme at jeg frygter det værste da vinteren knap er begyndt og jeg allerede har lagt mig:) så den får ikke for lidt på frugt, grønsager og min elskede ingefær.. i alt fra te, smoothies, salater og supper uhm:) Christian deler dog ikke helt min fetisch, men det er godt for os!;)

Imorgen står den på slow morgen yoga.. det glæder jeg mig til:) 

Håber i er friske derude!! Jeg er snart stærkt tilbage..:)

Coverkids, Multivitamin, Pincillin, hyacinter, ny gammel arveglasskål med købe pebernødder, ingefærrod=slow hygge;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar