mandag den 5. november 2012

Ny jule give away!!

Så fik sidste uges give away et nyt hjem og jeg er nu klar med en hyggelig og magisk jule give away!!


Den nye give away er Sif Orellana's nyeste bog kaldet 'Sif's magiske julekalender'. Jeg har alle Sif's bøger, hun har bare en vildt hyggelig måde at skrive på og så er hendes illustrationer så fine og sjove. Så jeg kunne ikke stå for denne lige hyggespreder og syntes den ville være perfekt til min jule give away. 

Der er ideer til mange timers julehygge med mad, DIY's, juleguf, små historier, aktiviteter og bagværk sat op som en julekalender med en aktivitet for hver dag, som f.eks. d. 16 dec hvor der er 'snevejrs-slikkepinde' på programmet:)

Det foregår på samme måde som sidst. Send mig en besked om at du ønsker at deltage i lodtrækningen om denne give away i kommentarfeltet. Kommentarfeltet findes i den grå rubrik nederst i indlægget, hvor der står 'x-antal kommentarer', klik her og du kommer til kommentarboksen. Hvis du ikke har en blogspot konto el gmail, kan du vælge anonym el. email og sende en kommentar på den måde, husk at skrive din email på, da det er via den jeg kontakter dig hvis du vinder:)

Jeg glæder mig til at høre fra dig! 






10 kommentarer:

  1. så fin en bog jeg deltager i lodtrækningen :0))

    hilsen vibeke
    vibekeogpeter@mail.dk

    SvarSlet
  2. Hej Anya
    hvor ser den spænedende ud! jeg vil meget gerne være med-
    Håber vi ses til gym. på torsdag, men ved endnu ikke om pigerne er klar pga alle de skoldkobber: (
    Hej så længe- Knus Malene

    mak@blend.dk

    SvarSlet
  3. Hej Anya.
    Jeg hygger mig med din blog :)
    Og jeg hygger mig også rigtig godt med Sifs bøger, så jeg vil også gerne være med!
    Knus Karina

    fruandreasen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Anya
    Dejlig blog du har.
    Vil gerne deltage i lodtrækningen og tak for en god formiddag igår.
    Knus Dorte
    Dortekjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hej!
    Jeg er ny fast læser, og jeg vil mægtigt gerne deltage i din give away...
    Kh Eline

    SvarSlet
  6. :o) Jeg ELSKER jul og alt der høre der til, så vil rigtig gerne deltage :o)
    Jeg kender ikke rigtig Sifs bøger, så skal vist forbi en boghandel og kikke lidt i dem. Det ser ud til at være noget for mig :0)

    hilsen Mirka
    mirka@irvold.dk

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Æh den ser så spændende ud den bog. Jeg ligger helt klart et lod i :))
    KH Maiken
    mail@skinlab.dk

    SvarSlet
  8. Orv den vil jeg da gerne vinde :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Wow en lækker give away - og tak for din søde kommentar på min blog!!

    SvarSlet