mandag den 19. november 2012

Nisser og feer

Vi har været på weekend i Silkeborg. Jeg er opvokset i Silkeborg og for mig er Silkeborg bare en af de hyggeligste og dejligste byer, så jeg nyder altid at være et smut forbi..

Denne gang nåede vi forbi yndlingscafeen, 'Pladeshoppen' som ligger hvor der før var en rigtig oldschool butik der solgte alt indenfor musik, butikken var en institution i Silkeborg, men lukkede desværre for nogle år siden. Ejeren valgte derefter at sælge nogle af lokalerne fra og beholde et lille lokale hvor hun lavede den mest hyggelige cafe. Cafeen er dekoreret med gamle musikplakater fra butikken og andre sjove ting, møblerne er pariser stil og så er deres kaffe-mokka og chai bare den bedste.

Så jeg var vildt glad for at min mor, Sophia og jeg nåede et smut forbi. Sophia kender efterhånden også cafeen , hun elsker generelt cafebesøg ligesom sin mor:) og var specielt glad for hindbærsaften på sodavandsflaske.. Hun havde lige fået nogle små feer fra Tiger af min mor og de nød også det hyggelige og varme cafebesøg på en virkelig kold lørdag.

På vej hjem slog jeg lige et hurtigt smut forbi en meget charmerende antik butik, som ligger på en af sidegaderne væk fra strøget. Butikken var desværre lukket, men de havde den sødeste gamle julepynt jeg lige måtte dele.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar