torsdag den 8. november 2012

Endnu en hyggelig gårdbutik

Jeg må sige at jeg har en forkærlighed for gårdbutikker, der er bare noget roligt og virkelig hyggeligt over dem. Jeg har jo min absolutte yndlingsgårdbutik 'Frk. Møller's mølleri' ved Odder, men jeg har nu fundet en gårdbutik der kommer ret tæt på.. Skovgaard Gårdbutik som ligger i nærheden af Them. 

Vi faldt tilfældigt over den da vi var på vej hjem fra Them Mejeri og besluttede os hurtigt for at kigge nærmere. Gårdbutikken ligger virkelig smukt tæt skoven og med kig udover markerne. Allerede på gårdspladsen mærker man stemningen af at være på en arbejdende gård med store maskiner og stalde fyldt med køer og katte og hunde løbende frit rundt, alt til stor glæde for Sophia og Willum:)

Selve butikken har et stort varesortiment som dækker både brugskunst og specialiteter og en super flot slagterafdeling og vinkælder. Vi hyggede os virkelig der, der var en dejlig stemning og meget flinke og kompetente personale. 

Chistian skulle holde vinaften i weekenden, hvor der altid bliver kræset lidt om tilbehøret, så det var helt perfekt at komme her forbi og finde en masse lækkert og spændende ting til lejligheden. Udover mad til vinaften, blev det også til nogle lækre sager til vores frokost den dag og slikkepinde til børnene på vej hjem i bilen.

Butikken var godt besøgt den dag vi var der, hvilket altid gør mig så glad når man besøger sådan nogle skønne steder. Efter at have brugt rigtig lang tid på at snuse i butikken, besøgte vi køerne og hilste på den sødste mini hest inden vi kørte hjemad rig på lækre indkøb og indtryk.

Jeg glæder mig til at besøge butikken igen inden jul for at købe nye godter og mærke stemningen med jul på;)










1 kommentar:

  1. Den ser godt nok hyggelig ud... tror også jeg vil forbi til jul... :o) hvor er det dejligt du deler ud af alle de gode steder...

    kh. Mirka

    SvarSlet