tirsdag den 13. november 2012

Endnu en give away vinder

Tusind tak til alle jer der læser med og tak til jer der har været med i denne give away. Denne blog giver mig så meget glæde og jeg er så glad for jer der følger med og sender kommentarer, det er super fedt. 

Min lille lykkegudinde er i børnehave, så jeg har selv været igang med give away bakken og vinderen af Sif Orellana's 'Sif's magiske julekalender' blev

Mette (Westmose) 

Mette er selv blogger og skriver på blogspot under navnet Westmose, det er en rigtig sød blog med en masse krea, syting og glimt fra livet som småbørnsfamilie. Jeg har fulgt hendes blog det seneste år og jeg er super glad for at hun nu har kigget forbi mig..:)

Så tillykke Mette, håber bogen vil bringe masse af glæde og hyggelige oplevelser her i december:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar