mandag den 12. november 2012

En sort svane

I aften skal jeg noget jeg har glædet mig rigtig meget til lige siden invitationen droppede ind på facebook;) Invitationen kom fra min søde veninde Maiken som holder homeparty med Black Swan tøj i aften.

Black Swan er et nyt tøjmærke startet af to garvede tøjpiger fra Kolding, som tog springet og startede deres eget. Jeg kan rigtig godt lide både deres historie og deres design, det er enkelt, elegant, råt og feminint.. Så jeg glæder mig til i aften! For deres tøj sælges kun via homeparties og på deres netbutik. 

Jeg syntes de har et spændende koncept. Jeg er stor fan af homeparties og tror virkelig de er på vej stærkt tilbage og ud af tubberwares mørke skygge. Der er så mange muligheder med homeparties og mange retninger man kan gå i. Jeg elsker det personlige, hyggelige og uformelle der er i at shoppe ved homeparties og den samlede købsoplevelse lever rigtig længe både i hukommelse og glæde.

Så stærkt gået piger, jeg glæder mig til at se jeres designs live i aften sammen med en flok dejlige tøser i Maiken's skønne hjem. Perfekt!!




1 kommentar:

  1. De laver Så mange fede og lækre sager!! - Der er så mange i blgland der har været heldige at erhverve sig et par gaver derfra... Men tror da at de har glemt mig :D

    SvarSlet