fredag den 16. november 2012

Ekstra jule give away

Det er vist det helt rigtige tidspunkt, at starte min lille ekstra jule give away på sådan en flot fredag med klar himmel og stille solskin. 

Det her er som sagt bare en lille ekstra give away, som egentlig startede med årets julemærker, som jeg er helt vild med. Dem skulle jeg bare dele og så kom den lille engel fra Søsterne Grene, som er så sød og fin, at jeg har købt et lager til små julehilsner til familie og venner. Og så kom de første cernithjerter.. og så var det vist tid til en ny give away!:)

Fremgangsmåden denne gang er, at du får et lod i konkurrencen hvis du er fast læser. Så gå ind og registrer dig i fanen til venstre og skriv derefter at du gerne vil deltage i kommentarfeltet i dette indlæg. Hvis du allerede er tilmeldt, skriver du jo selvfølelig bare en besked. Hvis du ikke har en blogspot konto eller gmail, kan du vælge at skrive via email eller som anonym i kommentarfeltet - husk at skrive din emailadresse.

Give away'en bliver trukket næste lørdag d. 24. nov.

God weekend til alle - håber vejret holder!;)

2 Turkise cernithjerter, engel, hudfarvet cernit, ternet maskin tape, julemærker og selvklæbende filtfugle

5 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtigt gerne deltage... Jeg har aldrig arbejdet med cernit, så håber jeg vinder, for det ville være spændende...
    Mvh Eline

    SvarSlet
  2. Jeg vil bestemt også gerne være med. Så kan jeg prøve cernit :-) jeg plejer at bruge fimo :-)

    Min give away jeg har startet idag er faktisk lavet i fimo :-)

    Kig evt forbi

    SvarSlet
  3. Jeg vil også megt gerne være med :)
    Også god weekend til dig, Anya!

    SvarSlet
  4. Can I take part to this giveaway? Love it! xx

    SvarSlet
  5. Hej :)
    Jeg faldt lige over din blog gennem en anden blog, jeg læser med hos..
    Jeg har selv lige lavet cernit juleophæng forleden, men dine i turkis er nu også fede. Faktisk har jeg lige modtaget mine nye små stempler i dag, til næste produktions-omgang.
    Jeg vil meget gerne være med i din fine give away :)
    Vh Tina

    SvarSlet