søndag den 4. november 2012

Efter efterår kommer JUL!

En af grundene til at jeg elsker efterår er, at det ligger lige før jul, for jul er bare den hyggeligste tid på året. Her er lige et par sæsonbetonede pynteting vi har fremme i hjemmet lige nu.. begge kreeret af min datter Sophia. Jeg elsker at lave kreating med Sophia, hun deler virkelig min glæde og det er fedt bare at fylde spisebordet med alle mulige krea dimesedutter, klementiner som endelig er ved at komme frem i butikkerne;), tændt stearinlys og te og så bare sidde og nusse.. 

Det er for det meste en yndlings weekendsaktivitet mens lillebror får en middagslur, men denne weekend er fyldt op med dejlige besøg med venner og familie, hvilket vi har glædet os til i lang tid.

God (krea)weekend!


Efterårspindsvin af modellervoks og med kastanieskjold

Koglejuletræ med glimmer og perler

2 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare god, Jeg kan rigtig godt li`juletræet. Glæder mig til Asta bliver så stor.

    hilsen Mirka

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare top- hyggeligt ud ; )
    Knus Malene

    SvarSlet