onsdag den 7. november 2012

De første kalendergaver er i hus

Så er der taget hul på indkøbene til børnenes pakkekalender. Starten gik i Søsterne Grene den anden dag sammen med min mor og der var rigtig mange fine ting. Jeg var især vild med nogle små fe-klistermærker og den sødeste lille blå engel og så var deres dåser også bare vildt søde med hyggeligt gammeldags mønster. 

Der røg også lidt i kurven til mig selv, er det ikke altid sådan?;) 

De havde fået nogle søde bortstansere, hvilket passede super da jeg længe har været på udkig efter sådan nogle, men de er ofte i den dyre ende, så det var helt perfekt at finde dem her og så var der lakridsrodspulver fra Urtekram, som jeg syntes lød rigtig spændende. Har efterfølgende hørt at blandede nødder vendt i dette pulver skulle være vildt godt, så det skal prøves. Måske det var årets nye juleguf?:)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar