torsdag den 29. november 2012

Årets voksen julekalender

Da jeg var forbi Frk. Møllers Mølleri sidst, faldt jeg over en rigtig fin julekalender. Den er fra Johan Bülow og med forskellige lakridser. Det gode ved denne kalender er at der er 2 stykker til hver dag, så Christian og jeg kan hygge med et lækkert stykke lakrids og en god kop the når børnene er puttet hver dag op til jul. 

Lige nu står den til pynt i køkkenet, for den er vildt dekorativ, lavet som en bog og med de flotteste lakridskugler med glimmer og farver, så jeg glæder mig meget til at åbne den første låge.. skønt med en voksenkalender i år også.. det tror jeg er en ny tradition:) 

Allerhelst ville jeg helst give Christian nogle små pakker i julesokken i løbet af december, men den mand er bare svær at finde ting til og når der også er pakkekalenderen til Willum og Sophia og bonusstoresøster Julie og mine forældre, så tror jeg dette er den perfekte løsning for Christian og jeg.

Skal du også have en julekalender i år?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar