torsdag den 8. november 2012

Årets julemærke og en sød lille gave

Jeg er vild med årets julemærke.. Det er tegnet af Carl Quist Møller som normalt skriver og illustrerer børnebøger og som senest har vundet Kronprinseparrets kulturpris og som har en meget ligetil og nærværende måde at tegne på. Tegningerne er af børn fra Julemærkehjemmene og jeg syntes simpelthen de er så dejlige - de går lige til hjertet. 

Jeg vil meget gerne støtte julemærkehjemmene, så jeg har købt et mindre lager af julemærkerne til at give til venner og familie og måske til en lille ekstra jule give away?:)  

Et rigtig godt nyt initiativ med julemærkerne er, at man i år kan købe dem i en ekstra stor udgave og den er jeg ret vild med, da motiverne simpelthen er så gode og fortjener at blive set mest muligt. 

Så julen begynder lige så stille at vise sig her i vores lille hjem og den er meget velkommen. Jeg er ved at lave nogle indbydelser for min veninde Dorte og da hun lige var forbi igår for at aftale de sidste detaljer havde hun denne søde stage og små stjerner med, det hele er lavet af bark og det er vildt sødt og juleagtigt på en stille og naturlig måde, så julen er blevet lukket ind.





1 kommentar:

  1. Så dem godt på posthuset i går, de er rigtig fine, kan godt li`de er så enkel....

    SvarSlet