mandag den 29. oktober 2012

W(v)enindesnak og webbutik

Jeg var til en børnefødelsedag hos en af mine rigtig gode veninder i efterårsferien, hvor børnene hyggede sig og legede godt og derved gav os mødre lidt ekstra tid til at hyggesnakke. De er nogle rigtig søde piger som jeg desværre ikke ser så tit som jeg gerne ville da afstanden er lidt for stor, så det var super lige at få opdateret lidt hele vejen rundt og sludret om løst og fast.

Og en af de gode ting jeg tog med fra denne snak var kendskaben til en rigtig fed ny webbutik som hedder 'Designfavoritter.dk' som sælger brugskunstprodukter baseret på sæson og outlet. Det er en rigtig god blanding både prismæssigt og produkt.




Jeg syntes de har nogle rigtig spændende mærker som bl.a. Rice,Casalinga, House Doctor, Neon Living og senest har de fået Ferm Living. 

De har en rigtig fin blog på Facebook hvor de løbende har spændende tiltag og super tilbud. 

Jeg skal helt klart ind forbi og shoppe en af dagene og finde nogle julegaver - til mig selv!

Webbutikken ligger fysisk på den samme vej som min mormor og morfar boede på, hvilket er en gammel og charmende vej tæt på skov og sø i Silkeborg, så for mig gør det butikken endnu mere speciel:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar