onsdag den 31. oktober 2012

Øv, øv og so long..

Jeg ved ikke med jer, men jeg sad jo og heppede på min favorit i boligserien 'Danmarks skønneste hjem' i mandags nemlig Pernille og Anders' hus i Silkeborg. Huset gik til min store glæde videre til finalen, men blev desværre slået på stregen af et andet rigtig skønt hus i Skibby. 

Orangeriet i vinderhuset
Jeg havde ellers mobilen fremme og sms stemme og det hele og tog mig selv i at sidde og heppe de sidste sekunder i afstemningen, så det var ikke supporten der manglede..:)

Og det var så farvel til en skøn boligserie, det har været en fornøjelse at følge med og jeg sidder tilbage men en masse inspiration og små indblik i mange spændende menneskers hjem og liv. Jeg kan se at dr gentager succesen igen næste år, så der er noget at noget at se frem til;)

So long mandagshygge..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar