søndag den 7. oktober 2012

Pynt til væggen


Jeg kan rigtig godt lide at have noget forskelligt dekoration på væggene og jeg har en tom væg jeg har villet dekorere i længere tid og jeg er kommet frem til at det skal være noget fotolærred af en slags. Så jeg er været igennem vores familiebilleder og lige pt. er de her blandt mine udvalgte..

Fotolærreder er en god måde at dekorere dit hjem personligt. Priserne er efterhånden blevet rimelige og mulighederne er rigtig mange. Her kan man rigtig lege med kreativiteten. Tænk først på placering og omgivelser og udvælg derefter det helt perfekte motiv og leg med det i et billedeprogram. 

Personligt skal mit billede hænge på en væg i vores stue, som ikke er særlig stor og hvor vi derfor kører en meget enkelt sort-hvid stil med enkelte farvepift. Grundet størrelsen og det at vi oftest har stuen fuld af farverigt legetøj, tror jeg umiddelbart jeg holder den sort-hvide version, men skal lige omkring photoshop og eksperimentere lidt.. evt. med noget brændt orange eller gul;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar