onsdag den 31. oktober 2012

Kys mig Kusmi!

Jeg opdagede Kusmi te for efterhånden mange år siden da jeg arbejdede på et virkelig hyggeligt konferencecenter i Silkeborg. Det var et gammelt fint kursted og det mærkede man stadig meget i omgivelserne og atmosfæren - et skønt sted at arbejde. 

Det var et virkelig gennemført sted hvor der blev kræset om deltaljerne og hvor man gerne ville give lidt ekstra. Og en af de skønne ting jeg tog med fra det sted, blandt mange, var at jeg fik øjnene op for Kusmi te. Vi havde fast deres mint te og den nød jeg hver gang jeg var på vagt:) 

Efter den tid har Kusmi te fulgt mig fast og jeg har efterhånden været igennem de fleste af deres skønne varianter. Og ja, selvfølgelig faldt jeg ikke kun for smagen, jeg faldt også for den gamle historie og tradition der er bag Kusmi som man bl.a. kan læse om på låget af deres dåser og ja... så faldt jeg jo også stærkt for designet.. Kusmi har simpelthen de smukkeste dåser.. Jeg kunne aldrig finde på at smide dem ud, de er simpelthen for dekorative, så de gemmes og bruges rundt omkring i hjemmet i forskellige funktioner. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar