fredag den 5. oktober 2012

I've got the world on a string..

'I've got the world on a string' er en gammel Frank Sinatra klassiker.. og i min verden holder hans sange stadig. Stemningen er der bare med det samme.. new york, late night cafes, drinks, klaveret i hjørnet, kjoler og smoking.. 

Jeg elsker New York og har gjort det siden jeg var der som 19 årig.. For mig er det bare den utimative storby med den fedeste storby stemning. Jeg er oprindelig uddannet i rejsebranchen og har rejst en del rundt i verden, men som det er nu med to små børn, er det ikke de vilde rejseoplevelser det bliver til..

Men så er det godt med små minder og huskere om at verden stadig er derude. De her stjerner er lavet af sider fra et gammelt atlas og jeg syntes motivet og farvespillet er så fint. Stjerner er super dekorative og ikke kun til jul og skal ikke nødvendigvis laves af papir.. prøv bånd, stof eller tapet..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar