fredag den 5. oktober 2012

I glas og ramme..

Jeg elsker rammer!! Der er bare et eller andet ved dem.. spørg min veninde Trine som kender til denne kærlighed og engang var vidne til at jeg fik et ta-selv-bord af gamle rammer til min 18 års fødselsdag fra en gammel ven hvis forældre tilfældigvis havde et lager i kælderen;-)

Nu er jeg jo en nostalgisk sjæl, så det er nok der den ligger.. rammer viser gerne en historie, et minde.. og så er der den kreative side hvor vi jo sætter smukke ting og ting vi elsker i rammer.. 

Før i tiden havde jeg rammer over det hele, der var ikke en vindueskarm uden et helt familiealbum parkeret i den, men nu er mine rammer spredt rundt omkring i huset i et mere diskret omfang, da pladsen er trang og der er for mange små nysgerrige pilfingre som også elsker rammer eller nærmere de billeder der er der i og render med alt de kan komme i nærheden af:-)

Så drømmen er et konsolbord eller et gammelt chartol når pladsen kommer, hvor jeg kan samle alle mine skattede rammer og lave et lille husalter;-)

Nu er det jo ikke kun billeder der kommer i mine rammer, det kan være hvad som helst jeg gerne vil fremhæve og så jeg elsker jeg at lave sjove kombinationer..

En anden ting jeg har en svaghed for er HAMA perler. Den har fulgt mig siden jeg var barn og er blusset op igen med den nye popularitet HAMA har fået - FEDT!! De er bare så fine og der er jo ingen grænser for hvad man kan lave.. Jeg deler denne glæde for HAMA perler med mine søde niece Rosa, som lavede en masse søde og utrolig kreative HAMA plader til mig da vi ventede Willum, som jeg ville bruge på børneværelserne. Jeg brugte nogle til en uro, nogle kom i børnenes sættekasser, enkelte står til pynt som friske farvepift rundt om i huset og så var der disse her... de skulle i glas og ramme!!:-)







2 kommentarer:

  1. Hvor er de hyggelige!!
    - Min kæreste mener også jeg har aaaaaalt for mange rammer, og ELSKER virkelig at skifte rundt på indholdet... Hvis det stod til mig lavede jeg nye billedvægge konstant!
    Knus W

    SvarSlet
  2. Ja, rammer er noget af den skønneste pynt i hjemmet syntes jeg..:) fedt med nogen der deler min passion..:)

    SvarSlet