onsdag den 31. oktober 2012

Husk give away'en!

Jeg satte jo gang i min første give away i sidste uge, nogle skønne kort fra Valeasc design. Du kan stadig nå at være med i lodtrækningen, det enste du skal gøre er at skrive en kommentar på dette indlæg. 

Vinderen bliver trukket fredag og så vil jeg i løbet af den næste uge sætte gang i en ny magisk jule give away og en rigtig skøn en af slagsen - nemlig Sif Orellana's nye bog 'Sif's magiske julekalender'.. så skynd dig at sende mig en lille hilsen i kommentarfeltet i dette indlæg for at deltage i denne uges give away og følg med her på bloggen for at komme med i lodtrækningen på den nye give away også.




5 kommentarer:

  1. skøn blog- vil rigtig gerne være med.Elsker dine mange fine indlæg.
    knus malene

    mak@blend.dk

    SvarSlet
  2. Du er så kreativ og inspirerende. Skøn "give-away" - glæder mig ti at deltage i næste uges også. Det ser spændende ud

    Dejlig fredag herfra

    SvarSlet
  3. Dejlig og hyggelig blog med masser af inspiration. Elsker at følge dine gode ideer og glæder mig til flere gode oplæg. Glæder mig til at deltage i din "give-away"konkurrence.

    Skøn weekend til dig og din familie:-)

    /Gitte
    gitte.lagoni@gmail.com

    SvarSlet
  4. Sådan en fin og skøn blog, rigtig mange gode ideer og altid hyggelig at læse med :o)

    mange hilsner og ønsker om en dejlig weekend

    Mirka mirka@irvold.dk

    SvarSlet
  5. Rigtig hyggelig og inspirerende blog :-) Og sikke nogle flotte kort - jeg skal da vist lige kigge lidt nærmere på Valeasc design.

    SvarSlet