mandag den 29. oktober 2012

Husk at se tv i aften!!

Husk at se 'Danmarks skønneste hjem' på dr1 i aften kl. 21. Jeg elsker det program og har fulgt trofast med i hvert afsnit.. Det var lige sådan et boligprogram vi manglede med dygtige eksperter, virkelige mennesker og virkelige historier.. FEDT FEDT! 

I aften bliver det rigtig spændende, for der offentliggøres de 3 finalister. Jeg har haft min personlige favorit siden program nr. 2, hvor eksperterne besøgte Pernille og Anders i deres renoverede hus i Silkeborg. 

Jeg faldt for huset med det samme, jeg kan lide den rå stil, det perfekte og uperfekte, formerne, farverne, skævheden og  personligheden. Det hus skal bare med i blandt de 3 finalister!! Og efter min mening vinde hele puljen;)

Krydser fingre - det blir' spændende!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar