fredag den 26. oktober 2012

Give away

Jeg kan se at der er en del af jer der efterhånden følger min blog fast og det er jeg vildt glad for. Jeg skriver jo først og fremmest denne blog fordi jeg syntes det er sjovt og det er en rigtig god måde at huske begivenheder og dejlige hverdagsglimt på. Jeg ser det også lidt som min egen lille krea bøtte hvor jeg kan putte alle mulige oplevelser og ideer ned. Og så håber jeg jo at kunne glæde og inspirere nogle af jer på vejen også ligesom jeg selv bliver inspireret hver dag i blogland.

Jeg er selv tilknyttet forskellige blogs via bloglovin, så har jeg et nemt og hurtigt overblik over nye indlæg hver dag. Det vil jeg klart anbefale. Det er gratis og nemt og det kan gøres via linket i den højre fane på min blog.

Jeg er så glad fordi at der er så mange af jer der følger med og fordi at det er den skønneste morgen med masse af sol og den første klare friske frost - det skal fejres!! Derfor har jeg valgt at lave en give away!! 

Give away'en er et udvalg af 8 smukke kort lavet af min italienske veninde Valentina Asciuti (besøg hendes søde lille butik på Etsy). 

Så gå ind på bloglovin og følg min blog og send mig en hilsen til mig i min kommentarboks (se nederst i dette indlæg), så er du med i lodtrækningen. Jeg finder en vinder på næste fredag! Hvor der igen vil være en ny lodtrækning om en skøn give away... Jeg siger ikke hvad det er, men er noget med jul og 24 gaver:)






2 kommentarer:

  1. Thanks so much for featuring my cards! And good luck to the winner :)

    SvarSlet
  2. næææ så fine kort - dem vil jeg da gerne vinde ;-) !!!

    SvarSlet