søndag den 21. oktober 2012

Endnu et spøgelse

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om små flødebollespøgelser, min datter Sophia har et eller andet med spøgelser for tiden og jeg har ladet mig rive med.. Og nu er jeg faldet over nogle andre små sjove spøgelser, nemlig små slikkepindespøgelser.

Fremgangsmåden er nem og hurtig, da du bare tager et lille stykke hvidt stof og binder om slikkepinden og bagefter tegner ansigt på. En lille sjov ting hvor børnene nemt kan være med, brug spøgelserne til halloweenfest eller hæng dem op rundt i hjemmet og lad dine børn gå på spøgelsesjagt.. du kan også bare hænge dem til pynt og lade dem være med til at skabe en hyggelig halloween stemning;)

Spøgelserne er fundet i en af mine yndlingsbøger 'Spilopper og stjerneskud' af Sif Orellana.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar