onsdag den 31. oktober 2012

De sidste halloween spøgelser - og så på dagen!;)

Idag er det så endelig halloween.. Og jeg må sige at jeg har været meget på halloween i år med pynt, en hel flok græskarmænd, spøgelser af alle slags og hekse som sophia har været meget optaget af. 

Så det ville jo være helt perfekt at holde en lille fest, nu hvor dagen endelig kom, så det var super da vores søde genbo Mirka kom med en invitation til eftermiddagshygge. Hun havde dækket det fineste bord med hjemmebagte kanelsnegle, spøgelsesservietter, saftevand med sugerør, den lækreste 'måne-te' og MARENGS SPØGELSER!! 

Jeg har jo før vist et par forskellige spøgelser her på bloggen, jeg syntes simpelthen de er så sjove og dekorative og helt klart mit yndlings halloween motiv, så jeg var helt vild med dem og det var børnene også!:)

Og det var en fest, med 2 udklædte lyserøde piger, masse af leg og børnerod og hygge.. skønt.. happy halloween!!:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar