onsdag den 12. september 2012

Tirsdag aften kl. 19

Tirsdag aften kl. 19 havde jeg en aftale i min kalender. Jeg skulle til Milk Copenhagen homeparty ved søde Karina fra Willum's mødregruppe. 

Jeg har ikke det store kendskab til Milk, men var straks klar da Karina inviterede, det er altid sjovt at samles nogle tøse og hygge med tøj og snak:)

- og det var en rigtig hyggelig aften..:) Karina har bare det skønneste hjem, så det var de helt perfekte omgivelser og så havde hun lavet en lækker lækker chokoladekage som jeg nød med en kop lakrids mynte te MUMS! 

Tøjet var så fint.. kiggede mest pigetøj, da Willum stadig er lidt for lille til at kunne passe deres størrelser og der var så meget jeg kunne have taget med hjem lige med det samme..:) men jeg valgte at købe èn god ting - og det blev denne her cardigang.. lækker kvalitet og kært mønster. Jeg er sikker på den vil blive brugt rigtig meget her henover vinteren.


4 kommentarer:

  1. Åh ja Milk er rigitg fint !! Men nu har jeg jo kun en dreng - så jeg skal til en Kools demo på mandag, og deres kollektion ser super fed ud igen igen !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de havde virkelig noget fint tøj.. kools lyder også spændende, der skal jeg vist også med engang;)

      Slet
  2. Tak for de søde ord :) Det var skønt at være sammen med dig og alle de andre!

    SvarSlet
  3. Ja, det var virkelig en hyggelig aften:) hvor er Liv bare en sød og køn pige, håber hendes lejrtur dagen efter gik godt..:)

    SvarSlet