fredag den 28. september 2012

Pak det ind

Jeg elsker gaver.. jeg elsker især at give gaver. Indholdet er selvfølgelig det vigtigste, men jeg elsker at gøre noget særligt ud af indpakningen og så skal der altså et kort med også.. Jeg elsker kort og efter at have boet i England hvor de er fantastiske til kort og har en meget stor tradition for at give kort til enhver anledning, har denne kærlighed vokset sig endnu større:) Jeg ved ikke om de altid bliver værdsat, men jeg kan ikke lade være.. Jeg hygger mig bare så meget med at gøre noget særligt ud af det og det gør bare min glæde ved at give, så meget større. 

Det behøves ikke altid være de dyreste og mest specielle ting jeg bruger til indpakning, men med tanken på personen som skal have gaven og anledningen, prøver jeg at tilpasse dekoration og detaljer og kort så det danner en helhed og forhåbentlig bringer glæde hos modtageren:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar