torsdag den 6. september 2012

'Mit hjem - og mig'

Som jeg har fortalt om tidligere elsker jeg at komme indenfor i private hjem. Det er dels min medfødte nysgerrighed og min faglige interesse der står bag, men det er også et ønske om at lære de mennesker der bor der bedre at kende at kende og forstå dem. Et lille kig ind i deres liv og hverdag.

Når jeg læser boligreportager, bliver jeg altid nysgerrig for at vide mere om de mennesker der bor der. Dem der er bag indretningen. Hvorfor har de indrettet sig sådan? Hvorfor bor de lige netop der? Hvad betyder deres hjem for dem? osv.

Så for at stille min egen personlige nysgerrighed og faglige interesse vil jeg idag præsentere det første 'Mit hjem - og mig' indlæg. Indlægget skulle helst blive et af mange fremtidige indlæg. Hjemmene vil være meget forskellige og det vil dem der bor der også.. men fælles for dem er, at de først og fremmest er et HJEM. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar