tirsdag den 18. september 2012

'Mit hjem - og mig' 3

Jeg været en tur i Århus for at tage nye billeder til serien 'Mit hjem - og mig'..

Denne gang hos Johnny og Gitte som bor i en ejerlejlighed med deres datter Freya. De har boet i lejligheden i 4 år og har netop lige fået den solgt da de har en lillebror på vej og gerne vil i noget større. 

De har løbende lavet istandsættelser i lejligheden, senest totalrenoveret badeværelset. Derudover har de lavet en masse gode og pladsbesparende løsninger og en masse lækre detaljer som blanke sortlakerede døre og skabe igennem hele lejligheden. 

Johnny og Gitte elsker at rejse og har bl.a. rejst med rygsæk i Asien, så lejligheden gemmer små skatte fra hele verden. Bøger og musik har også en stor plads hos dem, ligesom deres datter har sat sit præg med søde legesager som den gamle vintage barnevogn i stuen.

De har været glade for at bo i lejligheden, da den ligger tæt på centrum, strand og skov. De er en aktiv familie og har brugt deres omgivelser meget med løbeture i skoven, badeture til stranden og cafebesøg i byen, men pladsen og drømmen om en have gør at de har valgt at søge videre nu.




























Ingen kommentarer:

Send en kommentar