fredag den 7. september 2012

London love

Jeg elsker London!! Hvis der er en by der er MIN... udover min fødeby, så er det London. Jeg har haft et kærlighedforhold til den by siden jeg besøgte den første gang med mine forældre som 7 årig og efterfølgende vendte tilbage år efter år på familieferie. Senere vendte jeg tilbage til England som 18 årig som au-pair og smuttede til London så tit jeg kunne og senest tog jeg en del af min uddannelse i London for nogle år siden. Så byen har fulgt mig igennem min barndom, mine ungdomsår og nu som voksen. Så den er bare en del af mig. Min mand deler heldigvis min begejstring, så vi har smuttet afsted så ofte vi har kunnet, men da vi jo har fået vores to skønne børn, har London været lidt på standby de seneste år. 

MEN... nu var muligheden der igen og hvor var det skønt at komme tilbage. Vores lille rejse, var ikke kun et retur til London, men også et gensyn med en meget god veninde som jeg efterlod i London og som nu har startet et helt nyt liv som nygift og nybagt mor, så det var en helt speciel rejse for os. 

Næste tur er allerede planlagt.. måske som mor-datter tur med min skønne Sophia hvis det kan lade sig gøre, så jeg kan give kærligheden videre:)


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar