mandag den 3. september 2012

Kom indenfor!!

Jeg syntes altid det er fascinerende og spændende at få lov til at komme indenfor.. Om det er hos venner eller kunder. Især det første besøg er ekstra spændende. Jeg kan slet ikke lade være med at kigge efter små sjove detaljer og personlige skatte. Det er lige meget om møblerne hedder det ene eller det andet, hvor rent der nu er og hvor mange kvadrater hjemmet rummer. Det jeg elsker er når personligheden af dem der bor der bliver forstærket i de omgivelse de lever i og at man kan se at de føler sig tilpas der - at de føler sig HJEMME.

Uanset hvad formålet med besøget er, går jeg altid derfra med en større kendskab til den/de personer som jeg har besøgt og en større forståelse. En viden der ville have taget utrolig lang tid at danne kun ved at tale med personen og som jeg måske stadig aldrig ville kunne opnå.


SÅ derfor vil jeg gerne åbne døren til mit hjem og vise jeg lidt af mig..


Jeg er glad for mit nuværende hjem. Jeg købte det med min mand for snart 4 år siden, det var inden vi fik børn eller var gift.. Puha, det virker som lang tid siden.. Det er vores første hus og vores andet fælles hjem. Da vi flyttede hertil kendte jeg ikke byen særlig godt, men da jeg hurtigt gik på barsel med vores første barn og derefter ret hurtigt igen med nr. 2 var der masse af tid til at udforske byen og vores lille hyggelige del af den. Jeg er glad for vores hus, det er der vi har fået vores 2 børn og det er her jeg har så mange dejlige minder fra deres første år. Det hus har været ramme for de vigtigste oplevelser i mit liv og det vil altid betyde rigtig meget for mig - men jeg ved også at vi skal videre på et tidspunkt bl.a. fordi at pladsen er for trang og andre drømme skal afprøves og det har jeg det godt med.


Men det er vores hus og det er her vi er og lever NU. Nu åbner jeg døren til en lille smag.. jeg håber også du vil føle dig hjemme og snart komme tilbage på besøg.. døren bliver åbnet for endnu flere kig snart igen!



































Ingen kommentarer:

Send en kommentar