tirsdag den 25. september 2012

HAY shop/Vero Moda

Jeg elsker overraskelser når jeg shopper, jeg elsker når jeg får mere end forventet og jeg elsker alt NYT.. 

Så jeg blev så glad da jeg var i Århus for nogle uger siden og kiggede ind i den nye Vero Moda flagskibsbutik på strøget.. Udover at der var en vildt fed indretning og de viste deres produkter på en masse spændende nye måder, havde de lavet en lille HAY shop in shop primært med HAY MARKET kollektionen. 

HAY er ejet af Bestseller koncernen som også står bag bl.a. Vero Moda, så det er jo et oplagt valg, som  jeg nu står og undre mig over de ikke har taget før.. For det er helt perfekt og en fed kombination. Shoppen giver liv i butikken og skaber en spændende kontrast til Vero Modas produkter med de anderledes farver, former og mønster end man er vant til at se.

Jeg glæder mig til at følge konceptet og håber det spreder sig rundt om i butikkerne.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar