søndag den 16. september 2012

Brunch og butikker

Er hjemme igen efter en dejlig weekend i sommerhus som bl.a. bød på brunch og butikker i Århus.

Kähler har åbnet hele 3 steder på M.P. Bruunsgade i Århus, Kähler spisesalon, kaffebar og butik.. Vildt charmerende gade som kun bliver endnu bedre med de her 3 steder, fedt at ligge dem så tæt på hinanden!!:) Vi spiste en lækker brunch på spisesalonen og jeg syntes det var en rigtig god oplevelse.. jeg tænker jo altid først og fremmest i omgivelserne, tror næsten jeg kunne spise hvad som helst, hvis bare omgivelserne er i top;) og det var de her, så jeg var glad fra start og når så maden er god og blir' serveret med og på de lækre produkter fra Kähler er der smiles all round:) ikke sidste gang..

Efter et kig forbi Kähler's butik efter en fødselsdagsgave, blev der også tid til en hurtig tur ned igennem gågaden hvor jeg faldt over de her butikker.. så meget sjovt og sødt i 'Plint', klassikeren 'Plakaten', hvor jeg faldt over søde Tintin figurer til vores lille nevø og den gamle Bestseller butik som er blevet frisket op - fed feature med online shop i butikken - og HAY.. yay!!:)

Desværre nåede vi ikke ned forbi min yndlings børnetøjbutik 'Kiddo' som desværre lige har meldt ud at de lukker!!:( det er jeg vildt ked af, da jeg syntes det var sådan en fed butik, unik både på udvalg, atmosfære og betjening.. håber jeg når ud forbi inden de lukker dørerne for sidste gang. 















2 kommentarer:

  1. Kære Anya,
    Tillykke med din blog!! - Det er dejligt med et kreativt rum :-)
    Hvor ser det ud til at have været en god tur... Uha kunne købe mig fattig (hver dag..) hvis det var muligt ;-)
    Jeg håber du har det godt!
    Jeg følger dig på bloglovin nu, så glæder mig til at følge lidt med i hvad du går og laver.

    Knus Winnie

    (Hvis du har lyst kan du følge med på min blog - http://minimizedstyling.wordpress.com/ - men ellers følger jeg ihvertfald dig...)

    SvarSlet
  2. Hej Winnie,

    Tak skal du have, det er en spændende 'verden' og fedt at være kommet igang!:)

    Ja, det var en rigtig god dag vi havde der.. elsker Århus!

    Her går det godt, jeg har nok at se til med mine krudtugler Sophia og Willum og kunsten at starte som selvstændig..;)

    Håber også du har det godt, dagene hos BoConcept virker efterhånden så langt væk.. tror vi begge har oplevet en masse siden da:)

    Fed blog du har, har allerede kigget lidt, den vil jeg klart følge!

    Knus Anya

    SvarSlet